Monday, June 25, 2007

Κλείνω τα μάτια και ονειρεύομαι
σχεδιάζω το μέλλον μου
ακούω τη μουσική που με παρασαίρνει στον τρελό χορό της
το ένα βήμα μου ακολουθεί το άλλο με αρμονία
άλλες στιγμές τρέχω σαν κυνηγημένη
δεν ξέρω αν τρέχω να ξεφύγω από κάτι
ή αν τρέχω με λαχτάρα σε κάτι

Ανοίγω τα μάτια και τα ξανακλείνω
βυθίζομαι στιγμιαία στο σκοτάδι
τα ξανανοίγω και με πλημμυρίζει το φως
και τότε καταλαβαίνω πως τα σχέδιά μου μπορούν να φτάσουν ως
εκεί γιατί μέχρι να κλείσω και να ξανανοίξω τα μάτια
σε αυτά τα απειροελάχιστα δευτερόλεπτα που μεσολαβούν
λειτουργούν στο σύμπαν δυνάμεις ανεξέλεγκτες, πέρα από εμένα
και θα ναι μόνο σύμπτωση αν τελικά τα σχέδια μου εκπληρωθούν
άλλοι το λένε μοίρα και όσοι δεν πιστεύουν στη μοίρα ή στην τύχη επικαλούνται τα θεία
τότε
τίποτα δεν με φοβίζει
παραδίνομαι
ότι είναι να γίνει θα γίνει λέω και ηρεμώ.

Βλέπω την ζωή μου απέξω σαν απλός θεατής
που δεν έχει το παραμικρό συμφέρον.
Άλλωστε πάντα μ'άρεσαν οι ταινίες που το σενάριό τους βασίζεται σε πολλαπλές παράλληλες ιστορίες,
που δείχνουν τι θα γινόταν "αν" γινόταν αυτό ή το άλλο,
τελικά κανείς δεν ξέρει
ποιό είναι το σωστό και ποιό το λάθος
έχει μόνο ένα αμυδρό αίσθημα δικαιοσύνης που τον οδηγεί.

Συνήθως ακολουθώ την καρδιά μου ακόμα και αν η διαίσθησή μου στέλνει σήματα κινδύνου
τα αγνοώ.

Όλοι μου λένε ότι είμαι παιδί
ακόμα και μαζί σου μπορώ να πω με ευκολία τα πιο μεγάλα λόγια
και να τα υπερασπιστώ
να μη τα πάρω πίσω ακόμα και
όταν
ΌΛΑ χάνουν κάθε νόημα
είσαι η δική μου ικανή και αναγκαία συνθήκη.

2 comments:

3 parties a day said...

Θαυμάσια η τελευταία παράγραφος. Εντυπώθηκε στη μνήμη μου.

constant_dreamer said...

Seyxaristw polu me entharruneis :)
nomizw vasika oti panta otan grafw gi auton grafw kalutera
alla einai san na mai kollhmenh sto idio tragoudi..............