Saturday, December 22, 2007

Απλά imagine..


Και αν με φοβάσαι εγώ θα περιμένω,

και αν γίνω φως και δύναμη κρυφή

θα ταξιδέψω

και μέσα σου θα μπω σιωπή

μονή στιγμή

και τότε θα αλλάξω κάθε εικόνα σου για μένα

θα φανώ

μαγική

ξεχωριστή στα μάτια σου,

δική σου και όμως ξένη

δική σου

με ξενίζει αυτή η λέξη

και όταν δικός σου μου χες πει

δεν ξέρω

μετά δεν ήξερα

και τώρα δεν ξέρω

έχω πολλά ακόμη να δω

αλλά εσύ

τι

εσύ

θα γίνω όλα αυτά που ονειρευόσουν για μένα

και όταν με δω μέσα από τα μάτια σου

θα μπορώ να ταξιδέψω χωρίς εσένα

χωρίς τα δικά σου φτερά

αλλά τότε δε θα χει πια σημασία

τι λες και εσύ

αλλά εσύ

τρέφεις το δικό σου εγώ

μέσα απο εμένα

και εσύ

μένεις κοντά μου για να μπορείς να φεύγεις μακριά

από επιλογή;

εσύ

πάντα εσύ το θέμα μου

και άλλοι σαν εσένα

η ίδια ιστορία ξανά και ξανά

εσύ

και εγώ

σ'ακολουθώ

πειθήνιο εργαλείο του δικού σου εγώ

ένα μικρό εγώ στο δικό σου εγώ

ακούς τη φωνή της συνείδησής μου;

ουρλιάζει εγώ

δεν με νοίαζει αν το εγώ μου βουλιάζει στο δικό σου

πνίγεται και ξεκινά από την αρχή ένα καινούργιο εγώ

"η ζωή μας θα χει αξία όταν κάνουμε παιδιά, τότε θα μαστε ευτυχισμένοι"

μου πε ένας φίλος

και εγώ

όχι εγώ

θέλω μόνο ευτυχία

και την ψάχνω μακριά σου,

μόνο εκεί μπορώ τελικά να την βρω


καληνύχτα

και χρόνια πολλά

1 comment:

constant_dreamer said...

υ.γ.
και ύστερα σκέφτομαι το δρόμο
ίσως να σε ξαναδώ άλλη μέρα
απίστευτο τραγούδι
το θυμήθηκα χάριν στον υπέροχο
"ημεροδρόμιο"