Sunday, March 16, 2008



Έχω δυόμισι χρόνια να κάνω μακροχρόνια σχέση, πέρα από σχέσεις κάποιων μηνών. Σχέση ώριμη που συζείς με τον άλλον και οργανώνεις τη ζωή σου και κάνεις όνειρα και φαντάζεσαι ξανθά παιδάκια να τρέχουν ολόγυρά σου και όλοι σου λένε πόσο ταιριάζεις με τον άλλο και να σου κρατάει το χέρι και να σου χαμογελάει σαν να μην υπάρχει άλλος σε ολόκληρο τον κόσμο. Θέλω να είμαι η πιο έξυπνη και η πιό όμορφη και η πιό αστεία για κάποιον.

*

Θέλω να ταξιδεύω μαζί του και να ζήσουμε μαζί τα πάντα,

**

Χτές ήπια starbucks μετά από τρεις μήνες, ένιωσα ευτυχισμένη για τον πιο γελοίο λόγο, απλά ικανοποιημένη.

***

Θέλω να μετράω καλοκaίρια και χειμώνες και να μην είναι όλα τόσο φλατ.Να μπορώ να πάω πίσω στο χρόνο γιατί aπλά υπάρχει προοπτική.

****

Πότε δεν κατάλαβα αυτούς που λένε ότι δεν θέλουν σχέση, τι πιο όμορφο από το να μοιράζεσαι. Πάντα μου άρεσε να μοιράζομαι.

*****

Έχω πολλά όνειρα θέλω τα επόμενα χρόνια να ζήσω στο εξωτερικό και να προσπαθήσω όσο πιο πολύ μπορώ μέχρι τα όνειρά μου να μην είναι πια αδιευκρίνιστα και μέχρι να μπορώ να λέω δυνατά τη γνώμη μου και να ξέρω ότι είναι σωστή και ότι μπορώ να την υποστηρίξω.Μακάρι να πάνε όλα καλά.

******

fingers crossed

*******

και όταν μαζέψω όλα τα αστέρια του ουρανού στα χέρια θα στα αφήσω,

********

Θέλω να βρω τον καλύτερο μου ευατό και μετάνα βρω εσένα

*********

ή να σε βρω και να βρούμε τον καλύτερό μας ευατό μαζί

**********

μέχρι τότε i just keep the faith

No comments: