Friday, May 30, 2008

So messed up


Από χτες νιώθω σαν να μου τράβηξε κάποιος το χαλί κάτω από τα πόδια και το συναίσθημα ότι κάποιος είναι κρυμμένος στη γωνία και γελάει. Γελάει με τον πόνο μου. Εγώ λοιπόν κρύβομαι και δεν θα δείξω τίοτα θα σηκωθώκαι θα περπατήσω με αέρα και όποιος τολμήσει και με κοιτάξει λίγο περίεργα θα καταλάβει αό το βλέμμαμου πως δεν σηκώνω και πολλά. Τουλάχιστον όχι όταν ο Ερμής είναι ανάδρομος.

Η αλήθεια είναι ότι γενικά είμαι αγχωμένη με το διάβασμα κλπ αλλά πραγματικά νιώθω πολύ οκ. Χτες λοιπόν ήταν one of those days κ από χτες έχω αυτό το ψυχοπλάκωμα που προσπαθείς να αναπνεύσεις και η αναπνοή σου είναι βαριά.Κακό κάρμα κακές πράξεις morality?δεν ξέρω τι φταίει!Ίσως απλά είμαι λουλουδού που λέει κ ο billy στα υπέροχα!!!

So την επόμενη φορά που θες να παίξεις με τα συναισθήματά μου ride your donkey και παράτας μας!

No comments: