Thursday, February 7, 2008

"Ti ennoeis otan les pws me agapas"


Xtes milousame meta apo kairo opws palia, san na pagwse akoma mia fora o xronos.
Me rwtas pws mporw na lew oti sagapaw k ti simainei gia mena agapi. An apla thelw na akousw apo kapoion oti magapaei i apla thelw na to akousw apo sena.Me rwtas giati exei toso simasia gia mena na to kserw k giati den mou arkei na mou deixneis an me agapas.
twra pou kserw
to agapimeno sou xrwma:mple
to agapimeno sou fagito:ola
tin agapimeni geusi pagwtou:vanilia
mporw na se agapaw?i uparxoun panta k alles erwtiseis k alla test pou prepei na perasw.
Gia mena agapi einai na noiazomai gia sena k na mou leipeis k na thelw na sto lew an to niwthw.
Kai eytyxia, ti einai eytyxia, anikeis stous anthrwpous tous polu eytyxismenous, tyxerous tha mporouse na pei kaneis, alla exeis ftiaksei vima vima ti moira sou k ti zwi sou opws tin oneireyesai gi auto se thaumazw k gi auto sagapaw.
Tin epomeni fora pou tha me rwtiseis auto tha sou pw.
K tin epomeni mera ligo pio makria?den kserw alla den exei k simasia telika.

No comments: