Sunday, May 20, 2007


ΜΥΣΤΗΡΙΟ

1)Πώς γίνεται όλοι οι άντρες που μου αρέσουν - μηδέν τα % απόκλιση- να ανήκουν στο ζώδιο του καρκίνου ή διδύμου ή παρθένου (χωρίς ιεράρχηση μεταξύ τους η σειρά είναι τυχαία). Και ναι θα με θεωρείται ελαφρόμυαλη και οτιδήποτε άλλο, αλλά είναι απίστευτο αφού πλέον τσεκάρω τον ευατό μου και ρωτάω δήθεν τυχαία στη ροή της συζήτησης και ναι πάντα ισχύει!!!Είναι απίστευτο.

2)Πώς γίνεται όλοι οι γκόμενοι που μου μιλάνε και γενικά γνωρίζω και νιώθω ότι υπάρχει κάτι..ειδικά τον τελευταίο καιρό να έχουν γκόμενα?

3)Πώς γίνεται αυτοί οι ίδιοι γκόμενοι (που έχουν γκόμενα) να μην τα λένε με τον ευατό τους και να παίρνουν τις αποφάσεις τους κ να πούνε έχω γκόμενα κ δεν ασχολούμαι με καμία άλλη κλπ κλπ αλλά να μου δείχνουν ενδιαφέρον, να μου δείχνουν ότι γουστάρουν και μετά να μου λένε ΑΛΛΑ έχω γκόμενα..δηλ βρε χρυσό μου μελαχρινό / ξανθό αγόρι τι με βάζεις σε αυτό το τρυπάκι αφού έχεις κάτι άλλο δηλ έλεος grow up!Το χειρότερο που μου χει τύχει είναι με τον ακατανόμαστο που τον λατρεύω βέβαια ακόμα(ναι είμαι θύμα) να είναι με μια κοπέλα που όμως δεν είναι ακριβώς κοπέλα του και είναι στο εξωτερικό αλλά να γίνεται κάτι κ μεμένα ανάμεσα φιλικού και ερωτικού αλλά τελικά να αποφασίζει να είναι μαζί της με την οποία μια χαρά μαζί ήταν κ μετά πάλι τα ίδια κλπ κλπ ένας φαύλος κύκλος..σε μια τέτοια περίπτωση απλά δεν πρέπει να μπλέκεις εκεί κατέληξα!αυτά με τις απορίες μου..

πάντως στο soul χτες ήταν τέλεια παρά την αποτυχημένη κατάσταση με τον τύπο χεε που θα μου ζητούσε το τηλ να με ξαναδεί αλλά δεν θα το κάνει για λόγους ανωτέρας βίας!
have a nice day
παώ να συνεχίσω την εργασία μου βαριέμαι κ μάλλον αρρώστησα χτες με τη βροχή.


1 comment:

3 parties a day said...

Constant dreamer, welcome to the club με τα περισσότερα μέλη στον κόσμο...

(Κι εγώ Καρκίνους ερωτεύομαι)