Monday, May 21, 2007




ΘΕΛΩ



θέλω να ξυπνήσω μαζί σου με το σπαστικό σου ξυπνητήρι και να μου φτιάξεις πρωϊνό με τα πάντα γιατί πραγματικά τρως τα πάντα..


θέλω να περπατάμε μαζί στο δρόμο εγώ να τραγουδάω και να χορεύω και εσύ να γελάς μαζί μου και να με κοροϊδεύεις και να μου λες "που σε βρήκα εσένα".


θέλω να έρχεσαι δευτέρα πρωί και να έχεις μετρήσει τα δευτερόλεπτα που ήσουν μακριά μου και να μου τα γράφεις συνομωτικά στο χέρι και να μου χαμογελάς.


θέλω να πάω μεσημέρι για ούζα στους διόσκουρους και να γυρνάω με το μετρό μεθυσμένη επτά η ώρα το απόγευμα.


θέλω να κλείνω ολόκληρα 12ωρα μαζί σου και να αναρωτιόμαστε πόσο ακόμα αντέχουμε ξύπνιοι μαζί.


θέλω έξω να βρέχει και να βλέπουμε dvd και να με ταίζεις σοκολάτα και να πίνουμε κρασί και να μιλάμε ως το πρωί ακούγοντας μουσική και να μην μαφήνεις να φύγω γιατί βρέχει πολύ και όταν σταματάει η βροχή να κοιμόμαστε μαζί αγκαλιά.


θέλω να φοράς το μοβ φούτερ που ξέρεις ότι μαρέσει τόσο και τα γυαλάκια σου που σε κάνουν τόσο γλυκό.


θέλω να κάθομαι μαζί σου στα πάρκα και απλά ο χρόνος να σταματάει για εμάς και να μου λες άπειρες φορές πόσο απίστευτη είμαι και πόσο με εκτιμάς και μετά να με σηκώνεις ψηλά και να με έχεις στην αγκαλιά σου.


θέλω να μου κρατάς το χέρι και να είμαι το καλύτερό σου φιλαράκι και να μου μιλάς όπως εσύ ξέρεις αυστηρά δήθεν αλλά και τόσο γλυκά.


θέλω να σε πειράζω όλη την ώρα και να μου λες πόσο δεν με αντέχεις και να ξέρω ότι δεν το εννοείς και να με αγγίζεις όταν είναι μπροστά οι άλλοι δήθεν τυχαιά.


θέλω στα σεμινάρια να είμαι κουρασμένη και να ακουμπάω στον ώμο σου και να γελάμε και να νυστάζω και να πίνεις από τον καφέ μου και να μου λες ότι αυτό δεν είναι καφές και ότι βάζω τα πάντα μέσα στον καφέ μου.


θέλω να μου φέρνεις σοκολατάκια και να θυμώνεις που τα δίνω σε άλλους και να μου κάνεις νάζια και να περιμένουμε δήθεν το λεωφορείο που δεν έρχεται και δεν θα πάρουμε απλά για να κάτσουμε μαζί και να έχουμε κάτι να απαντήσουμε σε αυτούς που μας ρωτάνε.


θέλω να έρχεσαι για τάνγκο μαζί μου και μετά το πρώτο σοκ της έκπληξης να χορεύουμε μαζί και να μου λες πόσο ωραία πέρασες και να μου γελάς και να κάνουμε πλάκα για τον αδάμ που ναι τόσο ψηλός και ότι ε'ιμαστε οι καλύτεροι εκεί μέσα.


θέλω να σε ακούω να μιλάς για τα ταξίδια σου, για τη ζωή σου, για όλα και μετά να ονειρεύομαι πως σε ακολουθώ στην άκρη του κόσμου.


θέλω να μου απαντάς με "εξαρτάται" και "ανάλογα" και να σε ρωτάω και να επιμένω και εσύ να με πειράζεις.


θέλω να είμαι μπροστά σου στις σκάλες του μετρό και να μου λες πως κοιτάς τον κώλο μου και εγώ δήθεν να νευριάζω και εσύ να με δουλεύεις.


θέλω να μυρίζω αυτή τη μυρωδιά σου που είναι τόσο βασανιστική όταν είμαι μακριά σου και τα ρούχα μου να είναι ποτισμένα από αυτήν.


θέλω να μετράς πόσα διαφορατικά ζυγάρια παπούτσια έχω και να με δουλεύεις γι αυτό.


θέλω να έρχομαι μαζί σου για καπ και να φοράω τη τεράστια φόρμα σου και να με μαθαίνει ο μουράγια την κίνηση esquive και εσύ να μου λες ότι δεν θα μπορούσες με άλη κοπέλα να το κάνεις αυτό.


θέλω να με κοροϊδεύεις που φοράω ray-ban γυαλιά και εγώ να σου λέω ότι τα χω χρόνια και ότι δεν είμαι trendy και να μου λες να τα βγάλω για να βλέπεις τα μάτια μου και εγώ να γελάω και να μου λες ότι τα βλέπεις όταν πέφτει πάνω τους ο ήλιος και μετά να φοράς τα γυαλιά μου και να σου λέω πόσο σου πάνε που σαι ξανθός και να κάνεις ότι δεν σε νοιάζει δήθεν αλλά να χαίρεσαι κιόλας.


θέλω να σε ρωτάω u like? και να μου λες ναι. και να με βάζεις να στο λέω ξανά και ξανά επειδή σαρέσει πολύ να στο λέω.


θέλω να μπαίνω στον ίδιο χώρο μεσένα και να βλέπω ότι έχεις έρθει πρώτος και να χτυπάει γρήγορα η καρδιά μου και ξαφνικά να είμαι τόσο ευτυχισμένη..και να ψάχνεις αφορμές να δουλεύουμε κοντά και να μας έχουν πάρει όλοι πρέφα και να μας κοροϊδεύουν και μεις να κάνουμε ότι δεν τρέχει τπτ και να σου τρώω το παστίτσιο και να μου δίνεις πάντα το μισό φαγητό σου αν και ξέρω ότι αν πεινάς δεν μπορείς να λειτουργήσεις και γκρινιάζεις.


θέλω να μου γελάς γιατί ξέρω πως είσαι ευτυχισμένος και περνάς καλά μαζί μου,μ΄αρέσει τόσο να μου χαμογελάς.


θέλω να μας βλέπουν μαζί και να μας ρωτάνε αν πάμε σχολείο ή αν είμαστε αδέρφια.


θέλω να καθόμαστε στις σκαλωσιές απέναντι από το μετρό απέναντι στο παν/μιο και να μιλάμε και να μαστε τόσο κεντρικά αλλά να ναι και τόσο ήσυχα και μετά σιωπή, εσύ να στρίβεις τσιγάρο και ε΄γώ να μην μιλάω γιατί ξέρω ότι με αγνοείς επίτηδες και είμαι εγωίστρια και να μην σου μιλάω πρώτη και απλά να δοκιμάζουμε ο ένας τον άλλο..και να φεύγουμε τσακωμένοι σε αντίθετες κατευθύνσεις και να κλαίω στο μετρό βουβά και να χει βραδιάσει και να νιώθω μόνη και μετά να μου λες ένα απλό je suis triste και να γεμίζεις την καρδιά μου με τέτοια ζεστασιά και να ακούμε μαζί ο καθένας σπίτι του pink floyd -που μου χεις γράψει εσύ- και να μου λες ότι θα θελες να ρθεις κοντάμου και ότι ό,τι και να γίνει μεταξύ μας δεν θες να με χάσεις και να ακούω την φωνή σου που σπάει και ξέρω ότι είσαι και εσύ στεναχωρημένος και να λυγίζω και να σε νιώθω τόσο κοντά.


θέλω να χω πάντα τόσηαγωνία όταν γυρίζεις από τα ταξίδια σου και να σκέφτομαι αν μου χεις φέρει δώρο και αν με σκέφτηκες..ακόμα και αν απογοητεύομαι μετά.


θέλω να μου λες πόσο με αγαπάς και πόσο με μισείς και πόσο σου τη σπάω και είμαι σπαστικιά και ότι θες να με δείρεις και να ξέρω ότι όμως με θέλεις και ότι απλά αντιδράς και μετά όταν σε πειράζω για το σπυράκι σου να σηκώνεσαι και να φεύγεις.


ΤΩΡΑ ΑΠΛΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΗΝ ΘΕΛΩ ή


ΘΕΛΩ ΝΑ ΓΥΡΙΣΕΙ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΠΙΣΩ ΚΑ Ι ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΠΩΣ ΠΡΙΝ ή


ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΕ ΞΕΧΑΣΩ ΤΕΛΕΙΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΕΙΝΟΥΝ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΓΛΥΚΕΣ ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΟΤΑΝ ΗΘΕΛΑ ή


ΘΕΛΩ ΝΑ ΞΥΠΝΗΣΩ ΣΕ ΕΝΑ ΣΥΝΝΕΦΟ ΑΠΟ ΤΣΙΧΛΟΦΟΥΣΚΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΣΕ ΕΧΩ ΞΕΚΟΛΛΗΣΕΙ ΤΕΛΕΙΩΣ ΑΠΟ ΣΕΝΑ ΚΑΙ ΟΤΙ ΣΕ ΘΥΜΙΖΕΙ


ΣΗΜΕΡΑ ΞΗΜΕΡΩΜΑΤΑ ΓΥΡΙΖΕΙΣ ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΚΙΟΛΑΣ

4 comments:

3 parties a day said...

Τι να πω; Καλή ανάρρωση...

constant_dreamer said...

thanx to asteio einai oti pragmatika gia anarrwsh prokeitai..alla pou tha paei to paleuw k sthn telikh ola perastika einai!
:)

Disillusa said...

Το "θέλω αλλά και δεν θέλω κιόλας" είναι μία ολόκληρη φιλοσοφία πάνω στην οποία έχω στηρίξει τη ζωή μου. Προτείνω την ίδρυση μίας λέσχης Ανώνυμων Αναποφάσιστων (Α.Α.). Νομίζω ότι θα εγγράφονταν πολλά πολλά μέλη...

Anonymous said...

xestona re

άκου που σου λέω been there :(