Tuesday, May 22, 2007

Μου είχε ζητηθεί πριν καιρό από την elen να απαντήσω στις ακόλουθες ερωτήσεις..δεν ξέρω αν ακολούθησα σωστά τη διαδικασία..ωστόσο την ευχαριστώ πολύ και απαντώ:

1.Η απόλυτη ευτυχία για σας είναι;
Λίγες και μικρές στιγμές συνήθως με αγαπημένα πρόσωπα.

2. Τι σας κάνει να σηκώνεστε το πρωί;
Τον τελευταίο καιρό μάλλον τίποτα..ίσως η ελπίδα ότι μπορεί απλά να ναι μια καλύτερη μέρα.Συνήθως, ξυπνάω με την αγωνία, αν θα χει ήλιο και ωραία μέρα έξω..είναι αρκετό για να μου φτιάξει την διάθεση.

3. Η τελευταία φορά που ξεσπάσατε σε γέλια;
Συμβαίνει συχνά, δεν θυμάμαι ποιά ήταν η τελευταία φορά.

4. Το βασικό γνώρισμα του χαρακτήρα σας είναι;
Παρορμητισμός (αυτό πάει και στα ελαττώματα).

5. Το βασικό ελάττωμά σας;
Ανασφάλεια.

6. Σε ποια λάθη δείχνετε τη μεγαλύτερη επιείκεια;
Συγχωρώ πολύ εύκολα .

7. Με ποια ιστορική προσωπικότητα ταυτίζεστε περισσότερο;
Μάλλον με καμία.

8. Ποιοι είναι οι ήρωές σας σήμερα;
Όλοι αυτοί καταφέρνουν και ζουν τα όνειρά τους.

9. Το αγαπημένο σας ταξίδι;
Δεν το έχω κάνει ακόμα.

10. Οι αγαπημένοι σας συγγραφείς;
Ίσως Φρέντυ Γερμανός.

11. Ποια αρετή προτιμάτε σε έναν άντρα;
Την εξυπνάδα, το θράσος και την ευγένια(είναι τρεις δεν πειράζει ε?).

12. … και σε μια γυναίκα;
Την δυναμικότητα.

13. Ο αγαπημένος σας συνθέτης;
No se

14. ???

15. Το βιβλίο που σας σημάδεψε;
Δύσκολη ερώτηση.. ίσως «Τρυποκάρυδος» ήμουν μικρή και με είχε σχεδόν σοκάρει.

16. Η ταινία που σας σημάδεψε;
Πολλές!επηρεάζομαι πολύ από τις ταινίες..πάρα πολύ.

17. Ο αγαπημένος σας ζωγράφος;
Δεν τα πάω καλά με αυτά, δυστυχώς είμαι τελείως άσχετη.

18. Το αγαπημένο σας χρώμα;
άσπρο

19. Ποια θεωρείτε ως τη μεγαλύτερη επιτυχία σας;
................................................................................................

20. Το αγαπημένο σας ποτό;
Κρασί κόκκινο ή λευκό, ανάλογα με την περίσταση.

21. Για ποιο πράγμα μετανιώνετε περισσότερο;
Για την αναβλητικότητά μου, για όλα αυτά που θα θελα να κάνω και δεν κάνω.

22. Τι απεχθάνεστε περισσότερο απ’ όλα;
Πολύ κλισέ η απάντησή μου: το ψέμμα και την υποκρισία.

23. Όταν δεν γράφετε, ποια είναι η αγαπημένη σας ασχολία;
Να ακούω μουσική και να σκέφτομαι (όχι απαραίτητα ταυτόχρονα).

24. Ο μεγαλύτερος φόβος σας;
Βλέπω ότι πέφτω στο κενό...σε ένα απύθμενο κενό.
Και
Η μοναξιά, η απόλυτη μοναξιά.

25. Σε ποια περίπτωση επιλέγετε να πείτε ψέματα;
Το αποφεύγω.

26. Ποιο είναι το μότο σας;
Δεν έχω.

27. Πώς θα επιθυμούσατε να πεθάνετε;
Χωρίς πόνο.

28. Εάν συνέβαινε να συναντήσετε τον Θεό, τι θα θέλατε να σας πει;
Καλημέρα, είσαι καλά? Και μετά να κουβεντιάσουμε για όλα αυτά που με απασχολούν.

29. Σε ποια πνευματική κατάσταση βρίσκεστε αυτόν τον καιρό;
Χμ είμαι λίγο περίεργα...

Αν έχει διάθεση θα 'θελα να προσκαλέσω τη m13 να συνεχίσει με αυτή την συνέντευξη.

1 comment:

elen said...

;) εγω ευχαριστώ καλή μου.